|§±| Welcome To The Official Silent Tactics Forums|§±|


 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Not Just Yet

Go down 
AuthorMessage
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Apr 03, 2009 5:36 pm

got laid off asshat so i got some work to be getting done. just went back full time on monday.
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
rk.

avatar

Number of posts : 37
Location : A-TOWN aka RUSSIA
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Not Just Yet   Thu Apr 02, 2009 11:06 am

march is gone.... LOL
Back to top Go down
View user profile
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Feb 27, 2009 12:22 am

May Be As Soon As Mid March.
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
terror



Number of posts : 13
Registration date : 2009-02-07

PostSubject: Re: Not Just Yet   Tue Feb 24, 2009 5:26 pm

fri or sat feb-27 or 28 6pm-12am ill be on for 1v1's or more so, shoot u later
sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny Arrow scratch lol! Like a Star @ heaven
Back to top Go down
View user profile
Stylez.



Number of posts : 5
Age : 27
Location : Providence
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: Not Just Yet   Mon Feb 23, 2009 1:06 am

i will most likely be the winner of the 1v1 tourney thank you very much..lol
Back to top Go down
View user profile
unreal

avatar

Number of posts : 6
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: Not Just Yet   Mon Feb 23, 2009 12:13 am

DUCKIE WILL OWN U muhahahahaha
Back to top Go down
View user profile
rk.

avatar

Number of posts : 37
Location : A-TOWN aka RUSSIA
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Feb 20, 2009 12:48 pm

all you got to say is HAHAHA no date or time lol
Back to top Go down
View user profile
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Feb 20, 2009 12:45 pm

hahahahahhaha
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
rk.

avatar

Number of posts : 37
Location : A-TOWN aka RUSSIA
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Feb 20, 2009 12:44 pm

lol i copy pasted that from ur messege.... i was just wondering when pretty much thats all!
Back to top Go down
View user profile
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Not Just Yet   Fri Feb 20, 2009 12:41 pm

rk ima start calling you echo because every fuckin post i have you say the same shit like ten rows up. lolz
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
rk.

avatar

Number of posts : 37
Location : A-TOWN aka RUSSIA
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Not Just Yet   Thu Feb 19, 2009 7:58 pm

"""But that's depending on the turn out and smoothness of the smaller ones.""" lets do those we got like 25 ppl, even if its just with no prizes or maybe just 1 LOL
Back to top Go down
View user profile
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Re: Not Just Yet   Mon Feb 16, 2009 11:58 pm

hey if we can get about 50 ppl with 25 dollar buy in or more ill hold one for a good pc. but i need more ppl to sign up for forums and shit and then well see. wont be a big one like that for a while though. were just starting out. push the site on servers and make sure we get legit ppl and i swear ill do it. but you cant say shit about the tournys cause i dont want ppl blowing me up about it all day.
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
Zen

avatar

Number of posts : 27
Age : 26
Location : London, England
Registration date : 2009-02-05

PostSubject: Re: Not Just Yet   Mon Feb 16, 2009 9:23 pm

Whole new pc? =D
Back to top Go down
View user profile
rk.

avatar

Number of posts : 37
Location : A-TOWN aka RUSSIA
Registration date : 2009-01-24

PostSubject: Re: Not Just Yet   Mon Feb 16, 2009 9:08 pm

Hell yea! i Need a new mouse LOL
Back to top Go down
View user profile
Atheist
Admin


Number of posts : 40
Age : 31
Location : Rose, New York
Registration date : 2009-01-23

PostSubject: Not Just Yet   Thu Feb 12, 2009 8:47 pm

When we get clear of winter we will be holding a 1v1 tourney as well as a 2v2 tournament. I'll post info on them when time gets closer. We're gonna offer cash prizes as well as computer shit like a new mouse,keyboard,cooling fans,headsets, and shit of that nature. When we hold buy in tournaments we will be offering bigger prizes like cases,cpu's,monitors, and other big shit. But that's depending on the turn out and smoothness of the smaller ones. I shall keep you posted on everything when I get everything ready.
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/phuckthegov
Sponsored content




PostSubject: Re: Not Just Yet   

Back to top Go down
 
Not Just Yet
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
|§±| Welcome To The Official Silent Tactics Forums|§±| :: Silent Tactics Inner Clan Tourny's-
Jump to: